hejahejaheja klubben

har varit en bra helg
igår efter jobbet fikade jag med anna
vi drog våra värsta tankar för varandra och försöker peppa vandra
och kom fram till som vi hört så många ggr på sistone:
"det blir bättre sen......"
inte för att vi överhuvudtaget gillar uttrycket så kanske det är så det är
sen hem till mamma o pappa för att äta en väldigt got mat
och trots total utmattning sov jag dessvärre lika dåligt som vanligt
om inte värre. mardrömmar varje gång jag somnat om
och vaknade med panik utan dess like
när klockan sen ringde kändes det som jag aldrig skulle orka resa mig
kände också av en enormt ovälkomnande halsvärk
tog mig iallafall till jobbet där dagen gick fort
sen begav jag mig hem till mor o far där resten av familjen samlades
och sen drog vi ner till cloetta center för att se hockeyn

påvägen ner ringde det jag längtat efter hela veckan
ett samtal från andra sidan jorden
det var väldigt skönt att höra hans röst, men väldigt konstigt också
allt man tänkt att man ville fråga var liksom borta
och helt plötsligt visste man inte alls va man skulle prata om
det känns nästan som man var främlingar
jag hoppas inte att det fortsätter vara så?

hockeyn slutade ju lika och var inte jättespännande men det var roligt att för en gångs skull vara där
nu har vi precis ätit och jag har fått i mig ett glas vin
är svintrött och fundrerar starkt på att gå o lägga mig halv tio en lördag
vet att det är minst lika mycket att stå i imorron
och redan har jag ångest inför att komma hem o lägga mig i den där stora tomma sängen
och dit ska jag inte förrns imorrn kväll
helt sjukt?


avslutar inlägget med en bild på min andra favoritkille i världen:




godnatt!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0