do you feel my love?

det är tur att jag är en sån sportintresserad person
andra gången jag har en av LFC:s mest kända tjejer i frisörstolen utan att veta om det
babblar på som vanligt och får sen efteråt höra av jobbarkompisarna vem det är
aja, jag tror iaf att de uppskattar att vara "vanliga" människor för en stund

på lunchen blev jag joinad av mamma, det var skönt
inte träffat henne på en vecka
hon peppade upp mig och fick mig att skratta många ggr
dessutom var hon smakråd och jag blev en jacka rikare



det vore då fan om jag kommer frysa nu i världens kalaskula (som robin skulla säga)
men jag behöver verkligen en tjock varm jacka
nu när jag inte har någon annan som kan värma mig (näädå, jag pikar inte)
annars har det varit konstigt väder idag
askallt imorse och så snöade det
men när jag åkte hem idag va det töväder
just nu är det typ storm ute?
svensk jävla vinter

fått mina naglar fixade en dag tidigare också så imorrn ska jag fika med anna
då ska vi väl gräva ner oss i våra AS-ien saknade syndrom
men jag hoppas att jag kanske inte blir helt nerpeppad igen nu när det börjar gå bättre
efteråt beger jag mig iallafall hem till mor och far sover där
jobbar på lördag o sen blir det helkväll med familjen
ska bli riktigt skönt och roligt, får träffa min fabian då också!
middag och sen hockey och sen sover jag hos mamma o pappa igen
o på söndag ska jag bege mig och hälsa på bitta en sväng
känns skönt att jag har fullt upp just nu
eller så blir det ännu svårare att vara ensam?
jag vetifan, men jag orkar inte tänka så just nu


när jag kom hem så fick jag ett ryck och vek ihop kläder som hängt på tork sen typ robin åkte
har verkligen inte haft lust eller ork att ta tag i sånt innan
allt som man varit van att vara två att göra har bara känts meningslöst
så det börjar väl gå i rätt riktning nu?
samt slängde in två maskiner tvätt så jag har något att ha på mig i helgen
diskade upp det lilla jag samlat på mig (blir inte så mycket längre)
och började plocka bort julen, allt står nu på köksbordet tills på söndag när jag tar ner allt annat



blev väldigt tomt och konstigt
skulle behöva åka o köpa lite nya saker för att fylla upp lite känner jag
sen tittade jag in i kylskåpet när jag skulle göra lite knäckisar och såg röran
började rensa och det blev fan inte mycket kvar efter röjet
ledsen robin, men jag var tvungen att slänga dina brysselkål som du inte åt upp trots att du insisterade på att köpa dem innan du åkte



haha
jaa, så just nu sitter jag i en ganska småtom väldigt för stor lägenhet för en 1,61 cm lång (kort?) tjej
men det känns ganska okej ändå
det är som sagt när jag ska sova det börjar bli jobbigt
hoppas på bättre nattning idag
för jag skulle verkligen behöva lite vettig sömn för första gången på typ två veckor








i'd go hungry
i'd go black and blue
i'd go crawling down the avenue
no
there's nothing that I wouldn't do
to make you feel my love



adele - to make you feel my love

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0