billsbillsbills

det är roliga räkningar man får såhär i januari?!
robins tandläkarabonemang 885 kr
elräkning 980 kr
och på det alla vanliga trevliga pappersbitar
sinnesjukt
förmodligen har vi väl altid fått såna räkningar men som jag har aldrig hunnit se innan robin betalat dem
jag har varit bortskämd med väldigt många saker

kom nyss hem från massage
känner mig som en ny människa
har inte än så länge fått tillbaka allt ont från jobbet eftersom jag varit ledig i jul
men efter all spänning jag haft under sömnlösheten så satt det en del knutor i axlar o nacke ändå
och så förklarade peter för mig att jag inte alls hade benhinneinflammation som jag oroat mig för
utan bara muskler som arbetar massor åt fel håll eftersom jag gått väldigt mycket på sistone
det kändes ju faktiskt skönt att höra
eller det kanske inte är så bra, men jag skulle fortsätta med nån salva jag köpt, massera och stretcha
och så nu sitter jag här och äter vindruvor
det enda jag tydligen äter när jag är hemma är frukt

väntar på att tinne och erik ska höra av sig angående filmtittande
men nu börjar klockan bli jäkligt mycket och jag börjar bli trött
sov inte så många timmar inatt överhuvudtaget
massa snack precis som förr
så jag kanske bara sitter här med en dator i knät och går och lägger mig sen istället
det vore ju kanske skönt?
tråkigt
men skönt



robin är iaf framme på langkawi
nu slipper jag sväva i ovisshet (iaf för en stund)
fick ett snabbt ihopskrivet sms förut innan hans batteri skulle dö
men jag har fortfarande inte fått svar på om mina sms kommer fram eller inte (!?)
och nu tänkte jag att man kanske skulle sätta mig in lite i robins resande
se liksom vart han egentligen är
och så googlade jag  på langkawi förut
ett dussintalshelt sinnessjuka paradisbilder ramlade fram
och bara för att säga det högt; jag är inte alls avis
jag trivs i ett svinkallt, grått, sorligt linköping


och robin, bada inte i havet på natten!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0