take me back

jag saknar honom redan något fruktansvärt
har sovit hos mamma och pappa inatt
vilket innebär att jag inte varit hemma sen igår när jag var lög i en pöl på golvet
och idag när jag var hemma hos dem så kändes det helt okej
det kändes ändå som jag fått ur mig det mesta
robin ringde och sa att han inte kunde sluta tänka på mig och det var jobbigt just nu
och precis då kände jag mig nästan dum för att jag inte kände samma sak
men sen började jag gå hem
ju närmre o närme jag kom hem desto större knöt sig det i magen
så fort jag såg vårat hus
kom i in i trappuppgången brann det i ögonen
och så fort jag såg dörren, låste upp och stängde bröt det ut igen
det var som att börja om från början
som igår när han gick



just nu sitter han på flyget till hongkong
och det innebär att vi inte kommer höras mer idag
men det är ju bara att vänja sig
det är ju såhär det kommer bli
vi kommer inte höras på kanske flera dagar, veckor ibland


hursomhelst så hade jag en bra nyårsafton
jag skrattade väldigt många gånger
grät några med
men mina vänner tog hand om mig och min storebror jocke och angela förlovade sig, grattis ännu en gång!
framåt två gick jag hem till mamma o pappa
det var en bra kväll
på drottninggatan 3 blev jag nerbäddad och låg sen hela natten o väntade på att robin skulle ringa
även fast jag visste att han inte skulle ringa förrns på morgonen



så nu får jag önska alla jag känner ett gott nytt år.
jag försöker just nu bara blicka framåt
intala mig att jag ska hitta på massor bra saker
saker jag inte brukar göra
och sen när robin kommer hem så är det bättre än någonsin
att det ska bli ett riktigt bra år
men just nu känns det bara så svårt
jag kan inte ens se hur jag kommer må imorgon


och imorgon är det dags för jobb iallafall

det kommer nog bli bra

nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå till erik

jag pallar inte av att vara här hemma

vill inte ens veta hur lite jag kommer sova inatt

jag vill aldrig mer göra om det här




nobody said it was easy,
it's such a shame for us to part.
nobody said it was easy,
no one ever said it would be so hard.


lämna avtryck
Postat av: Anonym

Hur länge kommer ham vara borta?

Låter som att det är väldigt länge :(

Hoppas allt annat är bra med dig, gjort omprovet på gesällen än?

kram Ida

2009-01-01 @ 19:16:51
URL: http://iiiddaa.blogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0