på garnisonsvägen 28

tinne har fått visa sina målarkunskaper genom att färga mitt hår
så nu är jag ljus igen, ända från botten!
tackar för deeeet.
och sen har vi ätit massa mackor, druckit te och smällt i oss varsin semla
varit en lagom skön kväll
nu ska vi väl snart hoppa i säng och se om det fortfarande är som för 6 år sen när vi låg o pratade hela nätterna

robin ska om några timmar ge sig iväg på en 65 mils lång resa till en ö utanför malaysia
bussar och färjor eller rangliga båtjävlar står på schemat
jag kommer ha oro i magen tills jag får ett bevis att resan har gått bra
det här jävla farandet är det värsta
så länge de befinner sig på samma plats hela tiden är jag lugn

äh, bara att försöka vänja sig
närsta vecka far jag iväg till fjällen
då kanske jag slipper fundera så mycket på hans resor hit och dit

och det känns rätt jobbigt just nu att jag inte vet om robin får mina sms eller inte
leveransrapporterna säger att de gör det
(som jag förövrigt satt på enbart just nu för att se om mina sms når robin till andra sidan jorden)
men jag litar inte på det speciellt mycket just nu
mycket visar att de inte gör det........


EMME, SLUTA OROA DIG!!!!
skriker det i mig
jag hatar det här
jag hatar framför allt mig själv när jag är sån här
och den personen som lugnar mig när jag oroar mig annars är sjukt långt bort







when the clouds have all departed
you'll be right here with me 
when your tears have dried from cryin'
and the world has turned to silent
when the clouds have all departed
you'll be right here with me

i'll be right here with you
you'll be right here with me


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0