jag bor i en isstad

det första jag gjorde imorse var att skrota på cykeln
trots att jag cyklade lugnt och försiktigt så gav cykeln bara vika och gled iväg
jag flög typ över styret och hamnade på cykeln
låg där som en padda
och ingen kom till min undsättning
"den här dagen började ju jävligt bra" tänkte jag
men det har faktiskt inte hänt något mer dåligt
dock min cykelmuff är fortfarande spårlöst borta

kom hem och hade fått ett mejl av robin som peppade
de småsmå orden betyder massor
jag tror inte ens han inser själv hur mycket det gör min dag att höra lite från honom
erik ringde sen o tvingade ut mig på promenad på isgatorna som invaderat stan (därav min skrot tidigare den här dagen)
vi gick ett varv i rydskogen och sen tillbaka hit
har nyss mosat i oss lite knäcke och fredrik har kommit och nu ska de kolla på spy game
jag ska i min tur uppdatera hemsidan och lägga in nya låtar på i-poden till jobbet

ja, det var väl det jag hade att förtälja
imorgon kommer mamma och pappa hem, det tycker jag är bra








love you, robocop.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0