ad infinitum

det har varit en bra dag
en bra ledig dag
det började med att jag fick prata lite med min fina på msn
helt plötsligt släppte en liten sten från bröstet
nu ser jag fram emot ett telefonsamtal på lördag
hoppas verkligen all denna väntan och längtan går fort
samt de där 15 veckorna

sen styrde jag och erik kosen mot hetsen på tornby
jag var var smakråd åt erik när han skulle byta några julklappar
och jag fick köpa lite grejer för mitt presentkort på cervera
en tidningskorg, en stor ny glödlampa från orrefors och en potatispress

   

400 kr i presentkort samt 20% rabatt på allt, gjorde dealen väldigt bra
sen styrde vi kosen hem o lagade paj, kollade på one three hill, hela åtta avsnitt
och vi skulle egentligen gått ut på promenix men jag tyckte det blåste för mycket
kan även varit så att tröttheten efter all denna sömnlöshet som börjar sättas in
hoppas verkligen att jag kan somna nu när jag går o lägger mig
för jag är verkligen svintrött


imorgon har det gått en vecka, imorgon klockan 17.20
för det var då han gick ner för våran trappa och jag stod och inte fick någon luft
det känns egentligen som det borde vara längre sen
jag tycker tiden går enormt sakta
men om man ser hur långt jag kommit under den här veckan så är det nog ganska bra
jag hoppas verkligen bara det blir bättre och bättre
eller snarare lättare
en del av vardagen
men jag hoppas att han känner hur mycket jag längtar efter honom till andra sidan jorden

lämna avtryck
Postat av: robin

det kannar jag alsklig.. fina sakar du hade inhandlat=)

2009-01-07 @ 10:55:01

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0