måndag

jag har kommit in i en såkallad bloggtorka
har haft en ganska seg period
jag vill bara att det ska bli mars, vara mars, sluta vara mars och bli april
väääääldigt fort just nu

jag trodde att ju närmre det blir desto bättre skulle det gå
men jag tycker bara det är mer otåligt och jobbigt desto mer tiden tickar ner
jag bara går och väntar


helgen som kom och gick var lugn, jättelugn
fredagskvällen spenderade jag med en fin emma
åt smaklös thaimat och kollade på let's dance, väntade på sms, köpte godis och somnade i soffan (jag)
när emma åkte hem slockande jag på fem röda i min sköna säng och glömde bort för en stund att jag skulle upp tidigt
lördagen jobbades det och efter stängning kom en efterlängtad klippning
åkte hem och packade ner lite grejer och träffade mamma och pappa på afrodite
åt en gooood middag och begav oss hem till tvn med melodifestivalen och om en pojke på schemat
somnade med en bok i famnen rätt skapligt för att vara en lördag och vaknade av frukost vid 10
(det är lyx att bo hos mamma och pappa)
gick på långpromenad som en skogshuggare i snön med jessica och jonne (jessica var hundvakt)
snöflingorna var större än en femkrona
och idag är resultatet mer än 1 dm snö. jättenödvändigt att det kom nu..
vi träffade iaf på några som verkar gilla denna svenska apvinter
ett gäng fåglar badade sig i en vatten(snö)pöl
efteråt vände jag hem till mamma och pappa igen
åt lite mat och åkte till johanna, micke och fabbe
han börjar bli en riktigt rolig prick nu
pratar, skrattar och vill bara gå hela tiden
om man säger heeej fabbe! så säger han heeeeeeeeeeehhh (med falsettbetoning på slutet)
sen begav jag mig hem och hade en ganska känslomässig kväll
det lättade iaf efter en stund och idag har det känts riktigt bra igen
jag är trött på min känslomässiga dalbana
men jag antar att det inte kommer sluta förrns jag ser att robin står i hallen igen
nu är jag iallafall utvilad
så nästa helg skulle jag behöva en fest igen
 










but in the end it's still so lonely

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0