fredag den 13e

jag började den här dagen med att säga:
"sånt där drabbar aldrig mig!"
det visade sig några timmar senare att jag inte borde sagt så
jag vågar inte ens rabbla igenom dagen för den är ju faktiskt ínte slut än
och toppen på isberget vore väl att datorn skulle gå sönder eller nåt
det har hur som helst varit en hel fel dag
men efter att ha legat sen en timme till att jobba in det och istället vara klar 10 min innan och ha avnjutit en härlig kalops och rosa marsipantårta hos familjen nilsson/svenfelt har faktiskt varit en bra del av dagen
fabian har hållt låda hela kvällen och hade inte ens somnat nu när vi åkte hem
jag däremot somnade efter fikat, sådär runt när HJÄLP börjar på 4an
det är bra 7 månader vs 22 år

imorgon är det alla fjärtars dag
men framför allt är det min storebrors födelsedag
och det är väl ändåååå lite viktigare?



nu ska jag sova
igen
imorgon ska jag och jessica försöka hitta lager 157 i örebro som tinne påstår ska finnas där

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0