one down, one to go

igår klarade jag gesällteorin
då var det bara den avgörande dagen kvar
har totalpanik över att jag förmodligen inte kommer klara alla moment
och att ha något efterhängandes ett halvår till
kommer bryta ner mig totalt


annars är jag ett år äldre sen i fredags
det firades med en ny frisyr och alla nära & kära
en riktigt lyckad helg
söndagen begav jag mig till jobbet kvart i åtta och gjorde iordning brudar o tärnor
sen var det bröllopsmässa hela dagen
så idag på min lediga dag, sov jag till elva
snart kommer robin med mat oså ska jag till jobbet o träna inför gesällen
som alla andra dagar den här veckan


det ska bli så skönt när det här är över
om det nu går över






jävlig konstig känsla annars
vill verkligen inte att det ska bli jul
o så brukar jag aldrig känna

lämna avtryck
Postat av: Anonym

vad skönt att du klara teorin. grattis pärlan! löve sjöberg!!

2008-10-01 @ 11:51:17
Postat av: Elin Borg

Grattis! Lycka till med resten nu vännen!

Puss o kram!

2008-10-01 @ 22:02:36
URL: http://eeellliiinnn.blogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0