happy new year, emme

han har åkt nu
han kommer inte komma genom den där dörren mer nu
på så jävla lång tid
jag inser mer och mer hela tiden
och det gör så jävla ont just nu
för just nu känns det som vi inte hållt om varandra tillräckligt
inte pussat varandra så många gånger som behövs för att man ska må bra
jag får ingen luft

han har åkt
jag kommer inte få ta i honom på tre och en halv månad


jag trodde inte att jag skulle reagera såhär
trodde att jag kunde hålla mig rätt lugn
men jag är i kaos nu
ett känslomässigt jävla vrak
hur ska jag kunna bete mig normalt ikväll?


snälla, trolla mig fram de där jävla dagarna, timmarna, minutrarna, sekunderna
jag önskar just nu att jag kunde blunda och öppna ögonen oså vore allt bara en dröm
att allt va som vanligt
jag kunde inte ens föreställa mig den här känslan för två timmar sen
men kan man någonsin vara helt förberedd?


låter som världens patetiska egoist
men han vet att jag verkligen önskar honom all lycka
och att han ska ha den bästa tiden någonsin där borta
jag trodde bara att jag var starkare än såhär också


folk smäller nyårsraketer utanför och här sitter jag och kan inte sluta tjuta
den värsta nyårsaftonen någonsin!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0