familjen nilsson

kom precis hem från en uppesittarkväll från mamma och pappa
kollade på gamla hemvideos som pappa äntligen lämnat in o börjat fått över till dvd
den här som nu blivit klar innehöll mest från när micke o jocke var små
jäkligt roligt att se.
men även på alla andra i släkt och bekantskapskrets
och framför allt...
farmor och farfar

det är sådär jag vill minnas dem
fulla av liv, skojande, älskande
inte som det är nu
grått, sorligt, bortglömt


det här kommer bli en ganska konstig jul
farmor o farfar kommer inte, robin ska åka om en vecka
men just nu får man försöka leva i nuet
jag är så glad att jag har min familj
jag glömmer bort det ibland
ni betyder mest för mig

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0