meatballs

okej, jag är fortfarande inte inne i gemet med det här bloggandet
men ärligt talat så händer det inget speciellt i mitt liv, jag jobbar och sover
har funderat över det här länge och förr hade jag massor att skriva jämt, under skunk och lunartiden
förmodligen hände det ju garanterat mer varje dag då också men det borde ju finnas något att skriva om
dessvärre så är jag nog bättre på att skriva när jag är förbannad, ledsen eller upprörd eller något
det där med att skriva i gåtor gillar jag, så egentligen bara jag förstår.
men just nu är jag ganska nöjd med mitt liv och händer något som går emot lite grann så skakar jag av mig det
och DET trodde jag aldrig jag skulle kunna göra för några år sen
de som känner mig vet vad jag menar...

men det är väldigtväldigt roligt att läsa gamla inlägg om vad man skrivit från förr
det ger tillbaka såna där småsaker som man totalt glömt bort men som faktiskt var ganska viktiga och roliga då
dessvärre har jag ju raderat min lunar utan att kopiera mina gamla inlägg. dumt gjort


denna regniga tisdag är jag ledig
jag har bakat köttbullar och ska snart gå till mamma och baka chokladrutor
husliga emme, japp. den nya sidan gillar jag
idag lyssnar jag på jose gonsalez också

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0