bloggemme är igång igen

i?d take another chance, take a fall, take a shot for you
and I need you like a heart needs a beat
(But that's nothing new) 


* apologize - timbaland ft one republic



imorgon är jag ledig igen. det ska firas med hemmagjord tomatsoppa!
helgen som kom och försvann var väl helt reko
förutom att jag har ångest från lördagsnatten
hur kunde jag bli så utav så lite?
det värsta av allt är om jag träffat någon jag känner som jag inte minns
för ärligt talat så är det inte så mycket jag minns......



nu ska jag gå ut till robin och se till så att han inte vänder upp & ner på hela köket
och tycker ni inte att jag blivit lite bättre på det här igen
okej, att jag inte skriver mycket.. men ändå?

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0