nu funkar bloggen igen

efter några dagar med trubbel med bloggen är jag på banan igen
jag har iaf uppmärksammat att jag har blivit loggad
det var vääldigt roligt!
ska säkert inte tycka att det är det, men det är det
för praktiskt taget så har ju något uppmärksammat min blogg
vare sig det är bra eller inte.


lördagskvällen firade jag och robin på sangria med jättejättejättegod mat
sen träffades vi ihop med madde och tobias
och wips så hade vi hamnat på 55:an
det var trevligt, mycket folk man kände, goda drinkar, tequila, cider.................. ojdå
men såhär i efterhand var det väldigt onödigt. kändes det väldigt onödigt.
robin och jag hade lika gärna gått hem efter restauringen sådär lagom runda av vinet
och bara fortsätt ha mysigt, ni vet så som man ska ha när man har något att fira?
bara vara med varandra
men ibland har vi lite svårt med att vara ensamna bara, tror jag
hur som helst så var det jättebra och jättemysigt, men två år, där ser man!
dagen efter firade vi min bror och johanna
vi åt tacos och kollade på robin hood på barnkanalen
DEN DAGEN KÄNDES DET SOM VÅR!


idag har jag varit ledig, har fixat mina naglar igen
orkar inte ta kort, men de är vita och längst ut på nageln är det rosa glitter
som en fransk manikyr fast ändå inte, om man säger så
sen åkte jag o mamma till mjölby av alla ställen för att bli masserade
thomas = trollkarl
det var lite läskigt, han kände och visste massa saker om mig
men det bästa av allt var väl att han hade svar på allt och tryckte bort det onda, det mesta iaf
den enda personen som ärligt talat hjälpt mig så det funkat
så man får väl fortsätta ta sig till mjölby


sen har jag mest ägnat mig åt att ändra lite på bloggen igen
och snart är den här lediga dagen slut
resten av jobbveckan väntar
blä, känns det just nu

skulle bara vilja sova tills våren är här på riktigt
enligt aftonbladet så kommer den i helgen
men mars är en riktig lömsk månad
det har jag lärt mig



lämna avtryck
Postat av: emma

vad var det du hade vbarit på? thomas? hehe mjölby det är väll en vacker stad ;)

2007-03-06 @ 19:33:59
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo jag hoppas den är bra. Den heter hårdesign. Ne de va inte allt för länge men de ska väl bli kul att flytta ihop?:) hur stor ä lägenheten? han ska bara dit o va:D Semester... Fusk men men... :)

2007-03-07 @ 22:24:49
URL: http://iiiddaa.blogg.se
Postat av: emma

det förstår jag att du inte skulle vilja:p hehe vem vill bo här nu när man är ung. kanske när man är äldre men mjölby börjar bli en usel stad med mycket våld i. Ja tycker du inte vi snackar snyggt? riktigt bred östska:p

2007-03-10 @ 22:21:33
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Anonym

okej :) de låter ganska normalt. Johan och jag har en tvåa på 65.5 kvm. Hur länge ska din pappa vara där då? jo då de hoppas jag på att de gör :P

2007-03-11 @ 20:12:29
URL: http://iiiddaa.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0