blask, blask

så ser jag ut i håret!
men på torsdag ska vi på kollektionsvisning
och nästa vecka ska vi fixa ordning oss
jag ska bli ljus igen
trots att alla fnyser åt mig på jobbet
för det här funkar faktiskt inte








på tal på utseende så har jag fått några reaktioner på mitt förra inlägg
det höjde självförtroendet en uns
men allvarligt, varför är det sådär?
jag vill också för en gång skull vara någon som folk vet vem det är
MEN det ska vara pga någon bra sak

fast jag ska ju bli en jävla hejdundrande frisör så ... det kommer väl en dag då det är min tid
haha


nu är det iaf vår (!?)
och jag hoppas inte på bakslag för risken är att jag blir totalt förstörd då
men snart så flyttar vi hem till vanliga gatan
det känns iaf lite lättare


annars är det inte mkt att förtälja.
jag är mest trött på allt som har med mig själv att göra
men det visste ni ju redan
hursomhelst, tack alla ni snälla människor som säger snälla saker!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0