sambo

jepp, moget nog kan man kalla mig det nu
är just nu hemma på besök hos mamma och pappa
hah, känns lite lustigt faktiskt
för en vecka sen bodde jag ju faktiskt här
just nu känns det bara som om jag "lånar" den andra lägenheten ett tag

men ja, hur som helst så är det jätteskönt
och jag skulle mest bara uppdatera mig eftersom vi inte har något internet hemma nu
så alla vet att jag faktiskt fortfarande lever efter blodomloppet o allt
och jag SPRANG faktiskt, nästan iaf 3 km sammalagt
duktigt för att inte ha tränat ett skit på säkert mer än ett år
hah.
det kallar jag grundkondition (eller inte....)



jag ska väl ta bajken och cykla hem snart
kanske packa ner lite saker och dra till stugan
ska ju bli finfint väder imorrn
och vem vill sitta inne i en aaaaaasvarm lägenhet då?
räcker med att jag varit ledig idag och fått ligga på bakgården här hos mamma och svettas ihjäl
verkar som om sommaren är här nu?
och jag jobbar sista lördagsöppet nu i helgen, och jobbade sista 19.00 måndagen igår
sköööönt, nu är det inget sånt förrns i augusti.


jag ska lägga ut kort sen på lägenheten när jag får tid
och allt är helt klart, såklart. det är ju lite småpill kvar

UT I SOLEN OCH NJUT!!

lämna avtryck
Postat av: bodyguard

finns en liten liten vän som är dålig åp att hör av sig :P...eller jag båda vännerna är väll det men endå... :)

2007-06-06 @ 18:58:08
Postat av: t-res

det är så kul att va inne på din blogg då o då för du skriver så roligt!

2007-06-10 @ 22:53:25

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0