jag vet att jag är seg

men ja, nu när jag ändå är hemma hos ma och pa så kanske jag ska ta och uppdatera lite
har ju fortfarande ingen dator eller telefon hemma
vill ni nå mig är det bäst på mobilen

jag är mest här för att bränna skivor till mammas femtioårsfest på fredag
(jag ska då alltid ta på mig saker och ting jag egentligen inte orkar. kallas det snäll eller dum?)
men det visar sig att jag inte alls kan sånt här när det gäller att tillfredställa allas öron, oavsett ålder
så jag ger nog en skiva till robin så får han lösa det på något sätt


annars så åker jag, therese, monk och jessica till stockholm imorrn
för att se..... JUSTIN TIMBERLAKE!
woho, nu är det ääntligen dags och det kommer bli helt sjukt grymt!
vi ska skaka våra sexy backs.. jovars!
så imorgon är det destination globen som gäller..

image151



och så kan ju jag ta och skryta om att jag faktiskt har pratat med carolas nya man
alla har väl säkert läst aftonblader idag och blivit involverade i hennes nya kärleksliv, vare sig man vill eller inte
HUR SOM HELST, så är det våran sebastian säljare på jobbet
haha, han lär ju inte få det lätt när han kommer på onsdag och ska försöka sköta sitt jobb
medans vi kommer sitta där och tjata, tjata, tjata
(sen näär blev jag en skvällerkärring? frisöryrkets baksida)

image152





jaaamen, annars så orkar jag inte mer nu
jag ska cykla hem till min helt underbara sambo
smaka på ordet samboo, mmm.
annars så säger jag mest, glad midsommar!
och fan ta svensk sommar om det regnar då!

image153
en emme efter några snaps - midsommar 2004
OCH DEN BJUDER JAG PÅ!

lämna avtryck
Postat av: Anonym

hur ska jag nånsin komma upp i din klass i bloggandet??? sanna har nu "tvingat" mig att skaffa en - så det är väl bäst o göra så då! jag ska göra ett tappert försök i a f.
kommer me all säkerhet att fråga dig hur man görm för jag har ingen aning!
en kommentar till ditt inlägg: du-är-dum-som-är-för-snäll-för-ditt-eget-bästa! jag vet - för jag har oxå den åkomman... KRAAAM p dig o hälsa de på jobbet!

2007-06-23 @ 23:00:15

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0