nilsson/svenfelt

tänkte lägga upp lite bilder från jul och nyår
har inte fått alla än från nyår men det är iaf några stycken
tackar också emma för min bloggdesign
trots att den är lite lustig med kortet o almenackan på vissa datorer
det löööser sig ändå!


julafton:
nilsson/svenfelt
familjerna nilsson & svenfelt
farmor & farfar
farmor & farfar
bror & syster
syskonkärlek, jocke & jag

nyårsafton:
tobbe & emme
madeleines tobias och jag som äter, haha
emelie & rasmus
emelie & rasmus
erik & fredrik
erik & fredrik
madeleine
robin på hörnet och madeleine
emme
en glad och onykter? emme


sådärja, får väl återkommma med fler kort när jag får dem

lämna avtryck
Postat av: Elin

Jag saknar dig emmo, ses imorron jag ska vara moraliskt stöd åt Rebecka! Och nytt år och nya möjligheter....;)

2007-01-04 @ 00:26:28
Postat av: emma

du är utmanad.

2007-01-05 @ 10:09:32
URL: http://emma86.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0