faktum är:

jag behöver verkligen en ny mobil. utropstecken, utropstecken, utropstecken
skulle lägga in nya låtar på den innan jag skulle ut och gå
och sen när jag började jag traska så insåg jag att inte alla låtar kommit in
men jag tänkte inte mer på det
(eftersom jag verkligen var duktig när jag var ute och gick en HEL timme!)
sen nu när jag kom hem så tänkte jag kolla på alla bilder jag hade på mob också
och klart som fan de var borta.
hejdå alla fina minnen?!
hade ju massamassamassa kort där
det värsta med allt är ju att jag faktiskt gillar min mob
men det här funkar ju inte
skulle verkligen vara bra om jag vann på triss nu


och när jag satt där i min ilska så började jag kolla på andra bilder
gamla bilder
och på ett år har jag säkert bytt frisyr 5 ggr
lite smakprov:

                 

haha, det sista kortet tog jag nu bara för att visa luggen, svettig o fin efter prommen
korten är verkligen visar inte de snyggaste sidorna av mig, men vafan
den bjuder jag på, dessutom är det faktiskt håret man ska kolla på
undrar vad som passar bäst
är ju faktiskt dags att ändra lite på hårfärg och så snart igen
frågan är: hur mycket?


det här kortet är ifrån 05, efter balen

snacka om LÅNGT hår och TJOCKT?
vart fan har det tagit vägen, ja längden har jag ju såklart klippt av. men tjockleken?!
antar att allt det senaste året verkligen satt spår på mitt hår
utan att jag egentligen tänkt på det


annars har jag haft en skön ledig dag
vaknade med jävligt ont i halsen och genomförkyld
men traskade runt på stan med mamma, sen kollade vi på en film
sen tog jag min promme
nu väntar jag på robin, vi ska kolla på den där tsunamiserien ikväll
jag tycker inte alls om det där, jag minns bara vilken jävla panik jag hade när jag fick höra det
och en av mina bästa vänner var där nere
jag kunde inte slappna av förrns jag hörde att hon mådde bra
och det gör henne till en av mina starkaste vänner
klarade hon det så hon klarar allt, min emma.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0