jag fick karatefylla

jag fattar inte riktigt hur det gick till
kanske hade det något med att jag bara åt en banan på typ hela dagen
men utgången blev en rejäl jävla karatefylla
har mina små minnesluckor och det jag minns är fan inget roligt

jag och elin som en liten hög på golvet, utskällning från en vakt pga bardiskdansande, dansande i allmänhet som inte ens såg ut som en dans, en fotograf som tog ett jävligt fult kort, och en stor jävla samboka...............


kan ju i största allmänhet säga att jag inte tänker visa min nuna ute på krogen på jävligt lång tid
elin skickade över korten på oss som han den där fotografen tog
och jag kan ju säga så mkt som att det är ett riktigt bevis på hur hemskt det var
jag brukar aldrig skämmas över mig själv. men nu gör jag verkligen det
det mest betryggande med det är att de tydligen inte ska läggas ut nånstans.





ska lägga mig i sängen bredvid robin och fortsätta min söndagsångest
det är iaf tur att man såna här dagar har något att krypa intill
som älskar mig oavsett







det där var ingenting
dem sa här ta en till
dem gav mej nya öl nya glas
nya shots tills jag vingla bort

jag fick karatefylla
jag va ett svin mot er
det blev karatefylla
betedde mig jävligt fel
jag fick karatefylla
jag va ett svin mot er
det blev karatefylla



lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0