grace kelly

idag har det varit en ganska seg förmiddag på jobbet
men på eftermiddagen gjorde jag en färg och så klippte jag brorsan
och efter jobbet så väntade det bästa av allt, EN TINNE!
vi gick och köpte bröd och två semlor
sen ramlade vi hem till mig och gjorde goda mackor, drack te åt semlor
och så berättade tinne allt om hennes vecka i england
jag har nog saknat henne mer än va jag trott
för när jag träffade henne kändes allt sådär bra!

tinne
(min tinne, en långhårig sådan, taget på mitt födelsedagskalojs)

sen kollade vi på o.c och jag förklarade allt för tinne
(eftersom hon inte är en o.c-nörd som jag)
och så fick jag pakeeet!

priisenter
hon sa att det var jätte-emmiga saker, och det har hon nog rätt i...
i like it!!

hon gick för ett tag sen så nu väntar jag mest på robin
imorgon är det jätteskönt att det är torsdag
men det känns inte så kul att helgen närmar sig eftersom jag ska jobba
och nästa vecka är johan tillbaka ("aaaaaaaskuunngeeeen")
och therese är uppe i haparanda så det blir rätt segt på jobbet då


igår på stan köpte jag ett par nya vårskor, två linnen och idag har jag köpt en foundation från YVES SAINT LAURENT (stavning?) som jag har letat efter, det är redan en borste på tuben, så man slipper svampgrej
den var dyr, så nu hoppas jag sannerligen att den är bra också
och sen köpte jag en ny mascara och en bok på bokrean som jag hurtigt ska skriva in massa recept i
jag ska be farmor skriva upp massa gott
hennes varma choklad, välling, pressgurka, rosenbullar och köttbullar
mmums!

hursomhelst, så är väl snart mina pengar slut om jag ska fortsätta såhär
lånet och handels drogs av idag med, det är ju över 1000 spänn
och så ska jag fick naglarna nästa vecka
men meningen med den här lönen var faktiskt att leva livet
jag ska sluta ha sån ångest
bara för att jag har varit van vid att leva under mina begränsningar och vrida på varje öre senaste året
JAG FÅR FAKTISKT KÖPA SAKER NU!
punkt slut.

vårskor


i could be brown 
i  could be blue 
i could be violet sky 
i could be hurtful 
i could be purple 
i could be anything you like

gotta be green
gotta be mean
gotta be everything more
why dont you like me?
why dont you like me?
why dont you walk out the door!

lämna avtryck
Postat av: Madeleine

äckligt bra låt emme. bra smak :p

2007-03-01 @ 14:22:07
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se
Postat av: Anonym

Såg dig inne på jobbet idag :)

2007-03-02 @ 19:37:35
URL: http://iiiddaa.blogg.se
Postat av: BloggLoggers

Du har blivit LOGGAD

2007-03-03 @ 23:34:59
URL: http://www.bloggloggers.blogg.se
Postat av: Anonym

Min pojkväns mamma jobbar inne på meddot som är mitt emot ditt jobb. Jag ville gärna gå in men du hade kund så jag ville inte störa dig :) Allt bra annars?

2007-03-04 @ 01:27:08
URL: http://iiiddaa.blogg.se
Postat av: fläjcet

emme! lyssna på hand i hand med uggla och se vad som händer med dig. jag lyssnar på den på youtube nu och shitt, jag blir 16, full och stöldbenägen.

2007-03-04 @ 19:58:12
Postat av: Anonym

ja kan förstå de :) jo de rullar på i skolan, ska bli skönt att komma ut på apu snart :) Jo jag såg henne på ett av dina kort här i något blogg inlägg. Jobbar du ofta nu?

2007-03-05 @ 18:33:17
URL: http://iiiddaa.blogg.se
Postat av: Anonym

va skönt att jobba mycket och tjäna pengar :) jo jag har hos en som heter Sandra Westerlund. HOn har salong både i vadstena och motala, duktig frisör. Hon har haft annie och helene som lärare. Vet inte om jag får vara där på lärlingstiden men jag hoppas :) Hur går det med eran lägenhet som vad var/är en läcka i?

2007-03-05 @ 22:51:57
Postat av: chatrine

åh, vilka söta skor !

2007-04-04 @ 17:40:31
URL: http://chatriine.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0