en brunett säger såhär idag:

nu var det ett tag sen igen
har egentligen inte mkt att berätta
helgen som var jobbades på lör, myste på kvällen med mamma och robin
söndagen tillbringade robin och jag i soffan en stund, sen gick vi ut o gick o sen hem till bitta och åt mat
nu är det full rulle igen
är dödstrött

är en ganska tuff vecka:
måndag- jobbade till sju, somnade vid tio
tisdag- jobbade eg till sex men jobbade över till halv, skulle fixa naglarna vid sju, hemma vid halv nio
onsdag- alla hjärtans dag, jobb till sex. ska inte göra ett piss mer än att mysa med min älskling
torsdag- jobba till sex, möte med handels vid sju, bio med robin vid nio
fredag- jobba till sex, ssssssseeeeeeen ledig hela helgen
lördag- fira micke och johanna som fyllt år
söndag- ? antagligen inte göra ett enda rätt på hela dagen
och jag har flytet att ha det så två helger i rad nu eftersom jag bytt helg med therese
men sen kommer ju iofs de två helgerna som jag jobbar i rad, men aja.. det är ju två helgen kvar!

imorgon är det alla hjärtans dag (och min brors födelsedag, 29 hela år blir han då)
egentligen totalt överskattat med en sån där dag?
jag tycker man kan visa alla man älskar att man älskar dem varje dag
ist för extra mycket en dag om året. massa skit överallt...
men jag är ju en sån där riktig pysslare så jag har allt köpt en liten present till robin
och nu gör jag små kort till mamma o pappa
eftersom jag älskar att göra sånt där själv, hemmagjort ska det va!
och imorrn ska man göra det lite mysigt på jobbet
såna där dagar är ju smittsamma också, alla blir ju vänligare på något sätt?

och så har jag förresten gått o blivit brunett igen
tänkte att jag ska vara det tills maj nångång
och vår förresten. dit längtar jaaaaaaaaaaag!
jävla deppväder nu.

ja, annars är det inte så mycket att förtälja
livet rullar på i sin vanliga tråkiga ordning
jag har som sagt ett väldigt tråkigt liv just nu
väntar på bättre tider och undrar när de egentligen kommer?


såhär ser iaf allt ut idag:

nails
nya fina naglar

förut
såhär såg jag ut förut (dåligt kort jag vet, men hittade inget annat på robins mob)

nu
och ee voila! (som ikeareklams-tanten säger) en ny brun emme!

lämna avtryck
Postat av: emma

fina nagalr längtar tills tisdag då jag ska göra om mina. de ser berövliga ut:s

2007-02-16 @ 07:39:23
URL: http://emma86.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0