uscha

idag har varit en "sådär-dag"
varit trött o känt att jag inte riktigt presterat så bra som jag kan
jessica hittade massa småhår som jag likagärna kunnat se själv
och jag är tydligen sne
(precis som jag inte redan visste det)

jaja, jag fick iaf 20 kr i dricks av en kund och träffa jenni en sväng
dessutom har jag varit uppe hos farmor o farfar och ätit mat (älskar att vara där, my place)
goood mat
så imorgon blir det mumsig matlåda
och så ska jag ringa o gratta farmor, för hon fyller 76 imorrn
grats, grats, congrats!


en annat samtal ska till telia också, för jag har fortfarande cpabonnemanget kvar
blir så förbannad


imorgon slutar vi tiiidigt
eller tidigt, men fyra iaf
men då ska jag gasa iväg och kolla in nya kläder på mq
samt jobba på salongen tills ca sju
tröttsam vecka som sagt
längtar sjukt mycket tills fredag kväll, 18.oo piip
då är jag ledig heeeela lördagen utan något planerat
mer än en robin



jag ska iaf sova nu
känns som jag skulle kunna sova i två dygn
den där utvilade känslan som jag hade igår morse efter en slapp helg
hah, totalt borta


oohajajajajbuff
ohajajajajbuff
ohajajajaj buff buff
ohajajajaj buff


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0