födelsedaaa

jaha, då har man fyllt 20 också
trots att det var roligare att fylla år när man var liten så har jag haft en helt underbar dag
blivit uppvaktat sen jag vaknade och hela dagen igenom
med sms, samtal och eva kom in med present och kort till skolan
när jag kom hem hade jag fått kort från släkten i göteborg

alla presenter är jättefina
och jag tycker jag redan fått allt jag behöver
och ändå så kommer släkten och alla andra på lördag med paket då också (BORTSKÄMD)
lägger upp ett kort på presenterna jag fått idag iaf
har fått min fina jacka, presentkort på den nya pilgrimsaffären, smink och massamassa smycken
mycket av det ska sättas fast på ett armband som berlocker, men tills dess så får jag ha det runt halsen
fick två av berlockena från robin ett guldhjärta och ett med tro, hopp & kärlek
sen fick jag ju ett grekiskt öga som mamma köpte i grekland
och sen när ALLA dem kan hänga runt handleden samtidigt kan jag ju inte vara mer älskad och skyddad?

robin kom nu med en hel bukett rosor också, min sötnös
och nu ska jag, pappa och robin äta smörgåstårta sen så ska jag och robin på bio

känns inte alls som jag fyller år
men tänker man till sådär extra mycket..... så känns det riktigt bra
har varit en jättebra dag
och solen har lyst på mig också!



födelseda 
fiiina ket

 födelseda
ögat och tro, hopp & kärlek

födelsedag
guldhjärtat fick jag av robin, och kedjan från mamma & pappa

födelseda










nu är tanken att man ska bli vuxen va?


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0