emme = fyllo

helgen i en enda dimma
efter robins zamboka (som jag säkert inte behövde) så är allt i ett enda muller
robin bar hem mig runt halv tre
jag vaknade upp med kläderna på igår morse
och när jag skulle tvätta mig, ta ut linserna och borsta tänderna så hade jag redan gjort det.
...... det är ju tur att jag är hygienisk trots att jag är dyngpackad ?
men jag hade iallafall roligt


nu har jag fått världens förkyldning
verkar inte som mitt immunförsvar är så jävla bra
lever på halstabletter och te
men det verkar inte hjälpa så mycket




annars längar jag mest till min födelsedag och vintern
för jag får världens finaste jacka då och den ska jag leva i tills jag dör
för den va då inte billig
mamma och pappa är snälla
försökte hitta ett kort på den på internet, men det verkar inte finnas någon
man får helt enkelt vänta tills man får se miiiig glida runt i den
blauerjackan


nää, nu orkar jag inte mer
jag har iaf uppdaterat mitt liv





madeleiene!
du är stark, glöm inte det min pärla.

lämna avtryck
Postat av: Jenni

ska du få en BLAUER jacka ditt as! jag vill ha den beiga på lin & c.o.. men det kan jag giilöömmaa.. :) fuskunge.. pusspuss*

2006-09-06 @ 20:23:17
URL: http://jenni.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0