bröllopsmässa

jag var ju iofs mer festklädd men fick inte ens den klänningen jag skulle ha
fick ist en vinröd (absolut inte min färg) i storlek large
så det vart inte alls kul. alla vi som hade klänningar från bröllopshuset fick byta kläningar
och de som jobbar där verkar inte ens bry sig allt för mkt att allt såg för jävligt ut
jag hade säkerhetsnålar överallt men ändå så hängde det.
missnöjda allihopa, de från partyworld var jättefina
tur iaf att håret och sminkningen var toppen


här kommer iaf några bilder:

mässan
första uppsättningen, som en rockabilly med smycken på sidorna
mässan

mässan
andra uppsättningen, lite 50-tals inspirerat
mässan


& sen sminkningen, tog bilderna efter mässan så det röda läppstiftet har försvunnit
sminkningsminkningsminkning



det var iaf riktigt roligt att bli sådär ordninggjord och fin
är inte alltid det är så
dessutom fick jag en vinflaska av dem som höll i hela mässan
(och sen får jag ju inte glömma allt godis, tårtbiten, mackorna och festisen från johan)
.... nu är jag ganska hungrig och trött
ska duscha, sen ska jag bara ligga i sängen hela kvällen
kanske med en popcornskål och en bra film
åh, vore verkligen jätteeeesköönt


imorgon är det hur som helst måndag igen, det innebär praktik hela dagen
och sen är det tisdag
det innebär att jag fyller år


lämna avtryck
Postat av: Qaroline

Vilka fina frisyrer!

2006-09-24 @ 16:59:22
URL: http://Qarolinew.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0