world hold on

det är så jävla jävligt när man kollar sig själv i spegeln och verkligen inte hittar något bra alls
haft en fulperiod tillräckligt länge nu.. trött på mig själv så jag tror jag kräks



har varit hemma och smällt i mig mammas kycklingsallad
ska väl traska tillbaka till salongen snart igen
imorgon är jag leeedddiiiiigg..  eller ledig, och ledig, jag får iaf sova sen ska jag pluugggaa klart skiten
ehey va kul

pappos fyller år idag. mamma och pappa ska visst på bio så jag och robin får underhålla oss själva
antar att det blir kinamat och ett antal o.c avsnitt till
och ikväll ska det tydligen snöa också, det tycker jag är ganska mysigt
jag äälskar snöö och jul, men i januari får det gärna försvinna o bli vår. på en sekund!
fast det är ju lite skrämmande att vädret är såhär
en ny istid på gång? golfstömmen har ju stannat och det har det bara gjort en gång tidigare
när det blev istid
när jag var liten och asrädd för allt sånt där så sa mamma att det inte kommer hända under min tid
eller mina barn eller barnbarn men kankse barnbarnbarn...
men det verkar ju redan som det börjar komma igång?

jaja hursomhelst så är det mest pappas dag idag
trots att jag inte köpt någon present än, men det fixar jag o robin efter jobbet!

pappa





jag känner mig tröttsamt trött på allt
känns som jag inte kan uppskatta någon längre
och jag känner inte ens att jag vill prata med folk
undrar vad det är som händer?

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0