tekniskt värre

jag får tuppjuck på alla mekaniska grejer
speciellt min dator
det går inte ens att bränna en skiva med kort
helt sinnessjukt
och att dc inte heller funkar stör ihjäl mig
vart ska jag nu får all min musik ifrån?
& ja, jag är en sån där som fortfarande laddar ner låtar. helt olagligt


idag regnar det helahela tiden
imorse när robin skjutsade hem mig från honom så var det svinkallt och svinblött
jag blev klarvaken och kunde inte somna om igen, så barnprogrammen fick vara min sömntablett
mamma och jag ska fixatrixa lite idag och sen ska jag väl ägna lite tid till skolböckerna också

usch, jag vill bara ha ledigt jämt och att robin ska finnas här och att vi ändå ska bli rika på det
känns som vi inte fått umgås på förra veckan eller helgen, han jobbar både dag och kväll
känns lite sådär faktiskt. rätt pissigt. och ikväll ska han jobba igen
jag tror att mina vänner tror att jag inte gör annat än att umgås med robin
så är faktiskt inte fallet...
men när vi är tillsammans så är det iaf underbart!
för det är oftast han som ger mig krafterna när jag bara vill lägga mig på golvet och aldrig resa mig igen

tillsammans
världens snyggaste par ... haha


njae, nu ska jag väl fixa iordning mig
har ju de senaste två timmarna försökt bränna två skivor
och har tillslut dem här. nu är det bara att hoppas att det blir några kort av dem
annars kommer skolan döda mig

hoppas den här veckan går lagom långsamt för nästa vecka ska jag jobba igen

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0