måndag = långdag

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- hjördis
- ann-kristin
- eda

Tre platser jag vill resa till:
- new York
- thailand
- kina

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- www.blogg.se
- www.2nite.se
- www.tv.nu

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- av hårda ord
- snefyllor
- när jag är arg har tårarna en tendens att tränga fram vare sig jag vill eller inte


Tre filmer jag aldrig får nog utav:
- hundtricket
- ice age
- sex and the city (ja, det är en serie, men det skiter jag i!)

Tre platser där jag intar ett lugn:
-
hos farmor & farfar
- sängen
- hos robin

Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
- går och pratar för mig själv om vad jag ska göra
- sjunger högt och dansar runt
- ligger och slappar överallt och ingentans
(men egentligen gillar jag inte alls att vara ensam)

Tre program jag skrattar åt:
- vänner
- simpsons
- hey baberiba

Tre ord jag skrattar åt:
jättesvårt att svara på, jag kan nog skratta åt alla ord beroende på humör
men jag skriver väl ett iaf så har jag gjort något rätt:
- rutti rutti

Tre jobb/yrken jag haft:
- säljare på mq
- kontorist (heter det så?)
- och just nu frisör

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- stylist
- reseledare
- inredningsarkitekt

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- prata
- dansa (med en eller två drinkar i kroppen)
- lyssna

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- sjunga
- spara pengar vid rätt tillfällen
- tidsplanera bättre

Tre förebilder:
- farmor
- farmor
- farmor

Tre saker jag har om tio år:
- en otrolig talang inom frisöryrket
- barn, karl och hem
- och förövrigt som jag har det nu

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- kärlek (eftersom det är en enorm vidd på ordet)
- föralltid
- smärta

snodd/lånad av http://Qarolinew.blogg.se


annars har den här dagen varit helt långsam och tråkig
känner att hela veckan kommer bli det
pappa har dessutom ramlat idag på jobbet och brutit ett revben
väldigt dålig måndag
ikväll är det iaf prison break x2.. spännande

tur att jag har haft en helt asskön helg med min käraste
bara ätit, ätit, spelat tv-spel, ätit, kollat på film, ätit, ätit
så jag känner mig iaf utvilad

nästa helg blir det sthlm
då ska det shoppas
någon som har något bra affär att tipsa om?
och fortfarande så är tipsen välkomna om låten som jag skrivit om tidigare
fortfarande inget napp alls
läser inte en jävel min blogg? haha

njae, nu får det räcka
orkar inte mer för idag

duschdax och pussdax
för snart kommer nog robin


lämna avtryck
Postat av: Elin

Heeeeeeeej baaaabe!
Jag ska med till sthlm kanske ses..har tyvärr ingen jätte bra affär att tipsa om...saknar dig..Puss måste ses snart!

2006-10-12 @ 21:53:57

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0