HJÄLP MIG!

blir galen när jag inte hittar en låt som jag velat ha hur länge som helst
något som vet va en låt i den nya "the guardian" filmen heter?
jag har inte sett filmen men hört låten i trailern och det är en låt som jag velat ha hur länge som helst
den går typ: breath in for luck, as if you have a choice...... (sen lite i mitten) i'll be waiting right here

jag mååste hitta den innan jag blir helt fläpp!
vem som helst som bara har nån aning om nåt som liknar detta, SNÄLLA skriv!
alla tips är välkomna




den här dagen har annars varit väldigt behaglig
imorgon är det fredag igen, sjukt va veckorna skjuter iväg
så imorrn har jag skola och jobb att se fram emot
och det som jag ser mest fram emot är en helhelg med inget inplanerat
bara en massa film och mys
det bästa av allt vore om det kunde regna.... mysmysmys
ska köpa garn till farmor med, så hon kan börja sticka halsduk, mössa och vantar
världens bästa



nä, jag är alldeles för tråkig för bloggen just nu
händer inte så mkt i mitt liv och inte så mkt känslor som svallar
men det brukar skifta rätt fort
snart brinner väl tagenterna igen



nu är det dags för borstning
gaddarna måste bli fina och rena
sen ska jag sova
numer älskar jag att sova
finns det något bättre?







ja, kanske då...

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0