fredagstjoooho

gårdagen slutade ganska okej ändå
daniel läste mina tankar och hörde av sig och kunde inte heller ses
så nu har jag iaf skrivit ihop tre sidor om det där arbetet och hälften är inte ens gjort
ganska bra jobbat tycker jag!
sen blev det o.c  för hela slanten med en robin bredvid mig

nu ska jag gå och äta korv på stan med mamma
sen ska jag gå till salongen och göra min fredagsrush
nu har jag dessutom fått riktigt bra musik av cicci så nu kan jag nog överleva tills dc börjar funka igen
och det bästa av allt är att jag fått tag i den där låten jag letat efter i år och dar, och när jag såg namnet så plingade det till direkt. så störande när man gått o tänkt på något så länge och sen va det så simpel
aja. den heter iaf: snow patrol - run
(texten gick inte exakt som jag tidigare inbillat mig och skrivit här, men va fan? nu ar jag den iaf!)

men det sa ju alltid vara något dåligt också...
känner mig halvsjuk. hoppas jag inte åker på nåt
igår på jobbet hade jag skitont i halsen, huvudet och kroppen
och jag har varit trött och sånt hela veckan men jag trodde det bara var för att jag slappnade av
konstigt.


imorgon är det iaf fest och då är det jag som ska vara på topp!
ikväll är det idol och mys som gäller, för hela slanten!

tjipp och hej, nu måse jag fixa fejset

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0