finally friday

.. men ingen rast och ingen vila idag inte
nu ska jag äta och gå iväg till jobbet
känns lagom pepp när det är bara -igga-under-täcket-och-mysa-väder
men det känns lite lättare när man hela tiden för höra cred från dem på salongen
än så länge har ju inget kommit från dem personligen
men ändå.. det är ju feedback hur som helst
då blir det lite lättare att palla sig dit enda dagen man slutar tidigt på hela veckan

har  hur som helst en helskön helg att se fram emot (kan inte sluta tjata om den)
känns helt underbart att inte ha något inplanerat
förutom MYS MYS MYS MYYYYS
mq ikano ringde o frågade om jag ville jobba hela helgen
jag lät jätteintresserad och tacksam men sa att jag var upptagen den här helgen och nästa
"guud så typiskt att ni ringde just nuuuu??!"
men saken är den att jag inte skulle vilja jobba där ute. blä
mq gyllen fo´life!


nu har jag iaf bestämt mig att jag ska klippa av mig håret
hejdå håret!
hoppas att de på salongen har tid att ta sig an mitt rufs idag eller måndag. så snart som möjligt, tack!
för om två veckor är det dags för egenvårds dagen i skolan, då blire ny färg
eller färg och färg, vitt, vitt, vitt och lite grått
yesyesyao



nu ska jag gå och äta paj
haj



förövrigt är alla tips fortfarande välkomna angående inlägget innan detta
jag har inte fått några än. sååå.. jaaa SKRIV!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0