det blir aldrig som jag tänkt mig...

igår skulle jag som sagt pluggat
men när jag satte mig med alla böcker och t.om lagt datorn på ett bort ist för att sitta med den i knät i sängen
så insåg jag ganska fort att vårat word är borta sen datorn pajade
fick ringa ett samtal till pappa o tvinga honom komma hem med det, men det hann han inte
så jag ägnade mest dagen till att dricka te och kolla på closer - ingen skolarbete
sen träffade jag mamma på stan, där åt vi och kollade på smycken på pilgrim, ska nog köpa ett idag
efter det hämtade robin mig och vi skulle åka till skopunkten, men med mina puttefötter så fanns det inga som vanligt
robin: du kanske kan plastikoperara fötterna, det borde väl gå när allt annat går att förstora?
iaf blev ist en sidenblus på gina, robin köpte första säsongen av o.c - rea på åhlens
så det kommer vi väl ägna kvällarna åt nu, robin har alltid klagat på mig när jag alltid ska kolla på det jämt
eftersom han inte sett det från början, men nu ska han bli lika beroende som mig.
och nästa vecka börjar det som vaaaanligt igen! i love


åter till skolarbetet som jag började med, saken är den att jag kommer nog aaaaaaaaldrig bli klar
idag ska jag jobba till fyra, träffa danne efter
och imorgon börjar jag jobba runt två-tre på salongen till sex
sen är det helg och under helgen är det förbud på pluggning?
nästa vecka antar jag att jag måste jobba varje dag
så när faaan ska jag bli klar? jag hatar att jag alltid sätter mig i såna här sitser
jag lovade mig själv att det inte skulle bli såhär nu
får väl helt enkelt säga till johan att jag inte kan jobba varje dag, jag behöver en dag ledigt
lär bli sura miner, men va fan ska jag göra?
åh.



aja, nu måste jag fixa mig och sen ge mig ut i regnet, lär inte vara en kotte på stan en sån här dag
men det handlar ju bara om fyra timmar, så jag kan nog stå ut
trooots att jag borde varit ledig
jag är helt enkelt för snäll?
helst skulle jag vilja åka o kidnappa robin, bädda ner oss under sängen
kolla på o.c och bara mysa med varandra
men nää, jag ska väl ta tag i mitt liv ist
det lilla som går......



lying is the most fun a girl can have, without taking her clothes of
 - citat av alice ayres/jane jones - closer

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0