att vara ledig

det är jävligt tråkigt att vara ledig ända till lördag när vädret vägrar vara helt bra
är det inte molnigt så är det sol fast svinkallt

jag hatar att jag ska jobba på lördag framför allt för att värmen ska komma då
de senaste sex åren som jag har jobbat  på sommaren så har det varit fint väder och när jag varit ledig dåligt
när ska egentligen min tur vända?



mamma och pappa har iallafall varit i tyskland för att köpa sprit
sprit till mig också
det är ju ganska bra för då kanske festen på lördag kan bli rolig, trots att vi ska ut i motala som jag inte varit ute i på..... eller jag har aldrig varit ute där. jag har aldrig varit så gammal där. bara vätternfestivalen som fjortis och magget i vadstena. aja, det jag menar är att det känns konstigt att åka dit bara. många minnen

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0