urkaburka

sitter hemma i lägenheten och hostar ihjäl mig
funkar seriöst inte att vara här längre


men jag väntar på att min bakfulla bror ska vakna så att vi kan gå på stan
annars får  jag väl gå själv snart, måste till systemet o greja
hatar att gå på stan själv!
men får väl fixa lite med julkorten och sen traska iväg i det vackra härliga vintervädret........
uäh.


ikväll är det iaf hur som helst julbord med jobbet
och då ska det vara tipptopp med allt
trots att jag mest känner mig trött o bara vill vara hemma
jag och robins mamma satt uppe till 3 inatt och pratade om allt och inget
så jag känner mig rätt däven


tentaveckan är ju iaf slut
ett problem mindre att oroa sig över
energin bara sipprar ur mig
har ingen ork till något
skulle utan några som helst problem kunna sova i en vecka

längtar sjukt tills nästa vecka
då flyttar vi och man kanske kan börja få en rutin på saker igen
eller iaf tills nästa år
för nästa år ska det bli nya tider
det ska bli en tid med mer tid!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0