julbak

idag tog jag det ledigt, för att vi skulle stöka en massa
så det jhar ulbakats för fulla muggar
mamma kom in vid halv nio och väckte mig
som två zombies snubblade vi in på frukosten och åt lite
åkte till lägenheten och packade ihop allt
börjar känna mig som en zigenare på riktigt
iofs har jag ju det i blodet så det borde väl höra till?
sen åkte vi till johanna där vi bakade och drack julmust

resultatet blev väldigt goda lussekatter och fina pepparkakor
allt helt hemmagjort

lussekatt

pepparkakor
vi packade lite hemma i lghtn och åt kebab (det här med att bo på hotell börjar göra mig fet)
sen har mamma, pappa och jag badat i poolen och gått på tomtenatta på gränden
vi fick ihop några julklappar
men inte fan har jag någon julkänsla någonstans för det....

och nu regnar det ute

jag ska ta o ringa robin och pussa genom luren
känner mig helt sådär nykär när vi inte träffas på ett par dagar och inte sover ihop

imorgon är det sista tentaprovet, och jag verkar kunna det
men det märks ju som sagt alltid imorrn
när jag tycker jag kan nåt så tar det alltid stopp, och när jag inte tycker jag kan nåt går det skitbra
konstigt det där..

ska jobba imorgon också och ska nog ta en solning efter jobbet
ett julbord till på lör och man måste ju se lite brun ut i klänningen
och sen ska jag flytta in hos robin imorrn, och bo där hela helgen
längtar något sjukt tills vi får komma till andra lägenheten
och känna att man har något som kalla hem igen
även om det inte är det på riktigt

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0