sjukdomiserat?

jaha, då har våran hårddisk på datorn kraschat
alla fotografier
balen, brasilien, studenten, gamla minnen
poff - helt borta



datakillarna skulle göra deras bästa
men jag tror det är deras fel att det blivit såhär från början
varje gång dem varit hos oss o fixat med datorn har något inte funkat
jaja, nu ligger jag iaf med pappas jobbdator
ingenting på den



och jag är sjuk också
kuken
elin har födelsedagsfest imorgon o med min tur mår jag säkert inte bättre tills imorrn
jag ligger iaf o kurerar mig nu, kollar på tillsammans.... helt ensam
vilken trevlig fredagskväll. tanken var den att vi skulle mysa vid några konserter nere vid tekniska verken
men robin gick dit ensam o jag ligger här, enbart för jag måste
äh, jävla skit. nu ska jag sluta deppa..... slut för idag.
men för att sammanfatta allt så kan man ju säga att allt har fått en mystisk sjukdom
over and out



puss i atlanten


vågor

jag sa ju att bilder från greket skulle komma upp. men det enda jag hunnit med är två kort
(de andra är ju för tillfället fast i en cpdator)

lämna avtryck
Postat av: emma

det känns som allas datorer går sönder. först gick våran, sen gick en komppis till mig sönder, sen en jobbarkompis och en till som jobbar på p.assetens och nu din.. något som händer med våran dator:) hehe.. tråkigt.

2006-08-24 @ 07:28:37
URL: http://emma86.blogg.se

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0