farmor & farfar

skulle jag få önska en enda sak, så skulle det vara att farmor & farfar skulle leva föralltid
dem är dem finaste personerna jag vet och mina extraföräldrar
dem har alltid satt mig och mina bröder först och jag har såna minnen med dem
farmor är min bästa kompis på det sättet att hon alltid förstår, lyssnar & skrattar
alltid med mig
farfar och jag har ett speciellt band för att vi hade emme&farfar-dagar en gång när jag var miniliten

och idag har vi ätit julskinka och grejer där efter jobbet
eftersom de inte ska fira jul med oss iår utan med den andra halvan av släkten i göteborg
jag kommer sakna dem något innerligt eftersom för mig är inte julafton på riktigt
utan dem
det spelar inte ens roll om det är snö
allt jag kan önska nu är att jag iallafall får fira en till jul med dem, båda två

utan dem, ingen emme

fammo&faffa


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0