Det är mycket nu

För de som inte hängt med i svängarna så kan jag ju nu berätta för att vi har köpt oss ett hus.

Jag är lycklig i hela kroppen när jag ser framstegen och inser hur fint det kommer bli!
Robin jobbar som en galning och just för tillfället kan jag inte göra så mycket..

Så jag sitter mest på en solstol i trädgården. Och gör kaffe.


Men snart måste det börja röjas hemma i lägenheten och det ska väljas ut tapeter, badrumsinteriör samt köksgrejer. Så just nu har jag inte så mycket tid med något annat än att jobba, planera, kansks träna nångång och sova lite där emellan! Men kanske några blogginlägg ibland. Nu har jag ju faktiskt något att skiva om. På riktigt!

 

 


lämna avtryck
Postat av: Stina

Åhh vad mysigt!!

2012-05-02 @ 15:56:52

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0