välkommen åter, snälla sol, lys över land och vatten

Idag har jag haft världens skönaste lediga dag. Heeeela dagen har varit jättebra och jag har hunnit massa saker!

Gick upp och åt frukost och sen tog jag på mig löpkläderna och gick ner till massagen, där fick jag veta att jag har svaga muskler i höften/bäckenet och för att öva upp dessa ska man kniiiiipa och ta i samtidigt när man gör vissa övningar. Väldigt naturligt med andra ord. Har iallafall starka ben. Något positivt.

Sen sprang jag hem. Genomsvett.
Städade lägenheten och spelade sjuk hög musik. Efter jag hade duschat drog jag på mig en orange kjol. För att det är vår och sådär. Sen tog jag cykeln ner till stan i vårvärmen och där gick jag och tinne runt och njöt. Jag köpte fina ägg som man ska hänga i påskriset.

Efter en tur på stan så gick vi till Babettes och skulle äta sånt där afternoontea, åt sådär hundra olika kakor och 8 koppar te. Anna och Sophia kom också och sen satt vi där i 4 timmar. Kan varmt rekommendera!
Åkte hem och svirade om för att sedan dra ner på stan och avnjuta ett glas vin med Anna och hennes kompisar.

När jag kom hem så var jag hungrig eftersom jag bara ätit kakor på hela dagen så jag åt lite falukorv. Rå. Jättenyttigt.

Världens skönaste dag iallafall. Nu kom Robin hem och vi ska sova. Ser fram emot att ha en riktigt mysig helg med min man. Efter lite jobb på lördag vill säga. Känns som det var hundra år sen vi träffades på riktigt och inte bara en timme innan sömnen tränger sig på.

Jag älskar förövrigt att våren är här.
Snälla stanna!


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0