Magnegatan 8

Ojojoj, tiden bara springer iväg.
Har skött min update riktigt dåligt, ledsen för att inget har dykt upp.. men ja. här kommer lite iallafall...

Vi har alltstå köpt ett hus i Linköping.
Ett rätt så stort parhus. Så vi äger huset tillsammans med mina föräldrar. Det är två lägenheter i huset så vi ska ha nedervåningen, mamma och pappa övervåningen.
Och NEJ, det ska inte bli konstigt eller jobbigt att bo med mamma och pappa, vi ska inte på något sätt "flytta ihop". Mina päron är väldigt bra och inte på något sätt påträngande eller jobbiga. Tycker det mest ska bli kul att ses lite mer än va man kanske gör nu! Och vi bor som sagt i olika delar av huset, har en "trappuppgång" och dörrar in till lägenheterna.

Men sen i mitten av april har egentligen ett renoveringsprojekt pågått i huset. Och Robin som är målare har i stort sätt jobbat varje kväll och i princip ledig tid sen dess. Men det blir enormt fint! Vi som från början inte skulle göra så mycket har n
Nästa helg är tanken att vi ska flytta in. Mamma och pappa har ju "bott" i vår lägenhet medans deras har renoverats ska nu upp till sin egen. Det enda som inte riktigt blir klart är deras badrum men vi hoppas att vårt badrum som vi renoverat blir klart nästa vecka. Så får vi dela hjärtligt så länge på våra två badrum, haha!

Vi lever i ett packkaos och jag längtar tills jag bor på ett ställe. på RÄTT ställe!


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0