it's always darkest before the dawn

kan ju säga att förra tisdagen förra veckan blev en riktig dålig dag. precis som jag förutspådde. sjuk blev jag och fick gå hem efter halva dagen och kurera mig. tittade på buffy och vampyrerna, vill minnas att jag tyckte det var mycket bättre när man var yngre. eller så är det bara kanske första säsongen som är rätt kass. får väl fortsatta kolla på serien och alla mysiga vampyrer helt enkelt.
fortsatte sen att må halvkasst resten av veckan, huvudvärk, lite feber, ont i halsen och i bihålorna. så det blev ingen träning heller. känner mig lite halv när jag inte får träna. fått börja smått den här veckan. är segt när man inte mår helt bra. gah!

till helgen så blev det iallafall födelsedagsmiddag till pappa, jocke och williams ära på afrodite med hela familjen. det var väldigt mysigt. fabian sa att robin var hans bästa kompis. men att han älskar mig lite också. och sen på lördagsmorgonen kom tinne och hämtade mig för att vi skulle iväg och ha fruhippa för angelica. sådär ett halvår försent. brummade iväg upp mot örebro och där väntade det lite shopping och lunch och sen egengjord spa med ansiktsmask, ögonfärgning, fotbad, hårinpackning, massage på vårt fina hotellrum och sen lite bubbelbad och bastu. och med lite bubbel i handen också.



sen blev vi jättefina efter det här också (fast jag har inga fotobevis på det) och gick för att äta tapas på ett mysigt ställe och sen för att ta några drinkar på ett annat. vid 1 var vi ganska nöjda och lagom runda under fötterna och beslöt oss för att gå hem och mysa på rummet innan vi skulle sova. tinne längtade efter frukosten när vi skulle sova och jag vaknade fortfarande mätt. haha. sen åts det iallafall och när vi väl skulle checka ut och dra oss hemåt så avslutade jag med att tappa mobilen i toalettstolen. bra där emme! den är iallafall ivägskickad nu och jag får nog en ny ganska snart lät det som. haha. hur som helst så hade vi en jättemysig helg och jag hoppas att angelica är nöjd med allt!

på jobbet i veckan har vi gjort om på salogen och sen haft eniro och filmat reklam. fick agera loss tidigt  där på morgonen och jag är inte förvånad om jag kommer se ut som en trött kines när vi får se resultatet. bjuder sveriges folk på det.

idag har jag varit ledig.
sov ut, var på massage, städade, tvättar, bäddade rent och bakade lussekatter. för första gången utan mamma bredvid mig. fick la ringa ett par gånger och få lite konsultation. speciellt när degen jäst klart men var förmodligen den kladdigaste geggamojan jag sett. löste det iallafall. trots att jag var livrädd att allt skulle smaka mjöl. men de blev faktiskt sjukt goda! yey! nu har vi ätit lite och robin spelar för ovanlighetens skull tv-spel. jag har tänkt att vi ska titta på midnight in paris så jag ska väl börja lägga fram det lite snyggt här nu snart, för då kanske han slutat spela tills klockan är 9 iaf....



imorgon är det fredag igen. skönt! trots att jag jobbar på lördag så är fredagen ändå lite speciell. på lördag ska det gås på bio då är det dags för mina favoritvampyrer i twilight. ska bli intressant och se hur de tolkat allt. böckerna är ju svåra att slå måste jag ju säga...

so long!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0