ser enkelt ut på håll

idag blev det vinter igen. va fan hände? jag gillar inte att frysa. dessutom tvingade robin mig att ta bort duntäckena sist jag bäddade rent eftersom det då tydligen var högsommar. skit också!

annars har jag varit hos en naprapat. är rätt öm nu. när jag berättade att jag var överrörlig och knäckte mig själv ibland sa han bara "MHMMMmmm" lite sådär skeptiskt sen när jag knäcktes sa han "ja, jävlar va du knakar!". fick även reda på att jag inte borde strecha eftersom jag är överrörlig. det är tydligen inte bra då. det förklarar varför jag aldrig känner/har känt något i hela mitt liv när jag strechat. skönt, då slipper jag det!

nu ska jag lägga mig i soffan och somna i vanlig ordning. hej tills nästa gång!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0