för kärlekens skull

såhär i vårtider är det väldigt mycket kärlek i luften.

jag har fått vara med om väldigt mycket av det på sistone. först på min farfars begravning, där man nästan kunde ta på kärleken som fanns i rummet. min farfar var en väldigt älskad gubbe. och det värmde att se det.

sen några dagar senare där min brorson william skulle döpas. och min bror micke och hans johanna överraskade oss med att gifta sig också.

en vecka senare så var det min kusin lindas tur. och trots storm och regn så lyste niclas och lindas kärlek till varandra så mycket och kändes mer än någon storm någonsin kunde gjort.

jag har lyckats fånga lite av känslorna på bild. några med mobilen och några med kameran.
så här kommer några smakprov på hur kärlek kan se ut. och kännas. sådär en dag i maj.































lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0