dag 07 – en låt som påminner dig om ett speciellt tillfälle

först ska man ju välja ett tillfälle. och sen ska man komma på en låt som faktiskt påminner om det tillfället. och finns ju massor olika minnen och låtar. men efter jag suttit här en stund får det bli något som jag alltid kan se tillbaka till och le åt. en av de roligaste tiderna i livet. student-tiden. när vi gick i trean så hade vi på media den årliga studentskivan. temat var nostalgi och jag och andréa var utklädda till lili och sussie. och vi hade tidigare utlovat en uppvisning. men eftersom vi satt i festkommitén och hade inte riktigt haft tid att öva innan, så det enda vi hunnit lära oss var just bara refrängen och de härliga dansstegen. vi borde väl kanske egentligen strukit det hela från programmet men med lite vin i kroppen så kändes det hela väldigt naturligt. så vi gick på scenen och körde stenhårt. kände mig som ett barn i småstjärnorna. dessutom var vi sjukt snygga i våra tights, sprayade luggar och med blå ögonskugga upp till ögonbrynen. önskar såhär i efterhand att jag hade en video på just våran uppvisning men ni får nöja er med orginalet och tänka er in hur snygga vi var:



lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0