lilla galenheten på tradera en söndag i mars

tränat, varit på jobbet och ringt lite kunder inför morgondagen pga sjukdomar bland jobbarkamraterna, ätit köttabit med brunsås och potäter, diskat, beställt nya converse (köpte låga denna gång, och med juniorstl. mycket spännande!) och gått bananas på tradera. väntar med spänning på om jag vinner det jag vill ha. blir ha-galen! bjuder över allt och alla. farligt.

robin sitter och spelar tv-spel och jag ska väl snart avbryta detta så vi kan kolla på hämnden. ska vara en trevlig film har jag hört. ska göra lite te också. mumma. imorgon ska robin åka till stockholm och jobba över dagen så han åker väl runt 6-snåret imorrn bitti. en annan ska upp vid 7.45 för att gå och hämta upp jessica. sen ska vi ringa resten av kunderna ihop, för att det är mycket trevligare då.

NEJ! nu förlorade jag den fina ljusa jeansjackan från levis för 160 kronor. någon la visst 5 kronor över precis innan tiden gick ut. förbannat! och där försvann även spetstoppen också. tydligen en viss micizz med zzzz som vann. AS!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0