sushi













igår gjordes det som sagt egen sushi!
jag och anna skulle väl numer kunna kalla oss en kvarts japaner.
men iofs vet jag inte om man skulle vilja vara japan just nu med tanke på helvetet där borta.
tur att man bor i lilla trygga sverige där vi flyr undan alla bekymmer.....

nåväl, sushin frodades och åts med glädje!
sen mådde vi alla illa. inte inte bara över sushin utan också över erik sAAdes (jag HATAR hur alla ska dra ut på a:en i hans namn) vinst i mellofesten. om det nu stod mellan honom och danny tyckte jag att danny gott kunde fått vinna. pop som pop javisst. men danny är inte så löjligt löjlig hela tiden.

efteråt spelades det härliga chicago. det var inga muntra miner vid bordet överhuvudtaget då det var det segaste spelet i mannaminne. men till slut vann iallafall jerry. så vid två snåret gick de två hem och vi begav oss mot kudden. men jag var överstinnad på kaffe som jag aldrig dricker annars och nu hade jag druckit 5 koppar, så jag hade lite svårt att somna. och under natten hade jag rätt konstiga drömmar. kaffe är inte min grej.

nu på morgonen har robin suttit på golvet i hallen och pratat med telia ang. vårat trådlösa nya modem. ingenting fungerade och de visste inget. efter 3 timmar så fixade iallafall robin det på något mirakulöst sätt. så söndagen är räddad!
jag ska nu packa lilla träningsväskan och bege mig mot bodypumpen.
trotsa förkyldningen sa jag!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0