I got my head among the clouds

idag har jag varit ledig.
sov ut och vaknade genomtäppt och med halsont. för andra gången på en månad. ska man inte bli frisk och sånt av att träna. eller var det spinningen igår som satte igång någon skitbacill i kroppen? ovärt. och inte ens solen kunde lysa. så jag började dagen med en skål fil och ingefärste med honung i. sen plockade jag ordning all röra här hemma och drog ett par varv med min kompis dammsugaren. vi älskar varandra han och jag. sen ringde jag mamma och bestämde tid för lunch och tjejmysdag. gjorde jag iordning mig och trotsade både förkyldning och väder. det är fasen vår nu?! så idag har jag sett ut såhär:







jeans: gina tricot - t-shirt: monki - tunika: bikbok bälte: beyond - retro
skinnjacka: modekungen.se - väst: farfars gamla - sjal: h&m - skor - G&V Pettersson
ringar: sandström de wit och bikbik örhängen: pilgrim och sarasdesign.se

(mm. skitkul med dagens outfit, jag vet. men idag var det DET eller inget alls. fantasin tryter. och jag är ingen rolig tjej som t.ex britta (som förövrigt har den roligaste bloggen jag vet) så det är såhär läget ligger nu. och jag vet att det är skittråkigt. men ni ger mig inte direkt något att gå på! vad gillar ni egentligen?)

mamma och jag tog ett par repor på stan efter en lunch/fika, intruducerade mamma för macaronger. hon blev helt frälst. sen blev vi som galna och shoppade loss. skyller på sockerchocken. nöjd och fattig. och för en stund kände jag mig lite piggare.
sen gick vi hem och däckade i soffan hemma hos mamma och pappa. åt passionsfrukt och kollade på film. sen kom robin efter hans träning och hämtade mig sen har jag styrt upp min hög av smycken. slängde en hel påse med grejer jag aldrig använder och insåg att jag tappat bort helt nya ear-cuffs någonstans. sorligt!
har iallafall haft den skönaste lediga dagen på länge. inga måsten eller tvång. varför är det inte alltid så?

imorgon är det fredag igen. lovely. hoppas inte förkyldningen blir värre bara. vore typiskt till helgen. men imorrn är det fredagsmys och sen jobbar jag på lördag. till kvällen ska jag, robin, jerry och anna göra egen sushi. haha. wish us good luck! kommer sluta med att vi beställer pizza.

lämna avtryck
Postat av: Britta

gud vilken fin kofta!! vart har du fått tag i den hallååå? och tack för den fina noteringen. puss

2011-03-11 @ 22:21:35
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0