FETTISdagen

hade dagen till ära en liten sovmorgon på ca 30min. när jag vaknade kände jag mig lite sådär skönt utvilad och när jag såg mig själv i spegeln så tänkte jag "ja, det börjar faktiskt hända något!" så jag tog stora steg in till vågen och därefter åkte självförtroendet och ångan ner till botten igen. det händer fan nästan ingenting. inte kg-mässigt iallfal. men jag känner mig ju piggare, lättare och kläderna sitter lösare. är det bara inbillning? ångrar att jag inte började mäta mig istället när jag började träna. kan ju visserligen börja nu men det hade ju varit roligare att se resultaten från början. skit också! så, är tydligen fortfarande fet och ful.

med det i bagaget så tänkte jag att värre blir det ju inte idag iaf. så jag tog på mig skinnjacka, farfars gamla väst och nya vårskorna och knallade till jobbet. tänkte att "skitsamma med allt. det blir bra snart..."
andades in friska sköna luften och njöt av solen. i ca 250m. fick sen stans värsta skoskav. var skönt.
på lunchen inhandlades det skoskavsplåster och semlor. till kvällen och några till jobbet.
sen åts det semla. en sån liten mini. kan man ju tillägga. efter jobbet åkte vi till roger och inger. där bjöds det på gröt, macka och ägg. och så mina semlor. åt en halv. så en liten + en halv stor = en vanlig stor
.... ja, så säger vi. det känns iallafall bättre. fetto som sagt. fy fan!

imorgon ska jag köra spinning med mamma. och inte äta något. nu sover jag. hejdå.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0